fredag 31 januari 2014

Lugna dagar kan vara bra dagar

Hallå där! 

Veckan har rusat förbi och imorgon är det redan fredag igen! 

Jobbade imorse och tog det dölugnt efter det. Försökte hitta lite rätsida på det mer formella livet men kom inte riktigt framåt när det kom till det. Skypade med Sverige, gjorde supergo lunch (muuuuuumma) och tog det ännu mer superlugnt. 

Mina värdföräldrar var borta på konsert så jag hade kidsen för mig själv men det var verkligen inga problem. Trotsigt med läxorna men det löste sig, trotsigt med sängdags men det löste sig. Inga problem helt enkelt! :) 

Vardagarnas vardag. Köerna vid kidsens skola haha. 

Har efter det sprungit upp och fixat tvätt och ja... Kollat How I met your mother då Sophia så generöst delar med sig av sin Netflix. Lycka! 

Helgen då? Imorgon fredag ska jag ta mig till White Plains tidigt för att fixa mitt Social Security Number, jag träffar sen Sara, Emma och Sophia på brunch i White Plains. Får se vad resten av förmiddagen bjuder på men shoppar gärna lite haha! Ska sen hämta mina nuggets på skolan och när min värdmamma kommer hem är jag off för kvällen. Ska med Sara och kanske Spenser (haha?) på Manhattsnville's (våran skola) hockeylags match. Bra grejer! 

Lördag är sovmorgon och jobb och söndag är ledigt och Super Bowl party! Sara och Emma kommer över hit för att uppleva det. Ska bli superkul! Love it! 

Älskar "Humans of New York". Fick reda om det bara i helgen av Sara tror jag och nu är det något jag diggar supermycket! Det är en kille som fotar människor i New York city. Oftast är det också något litet quote. Han har gett ut en bok och har även sin Facebook page. Folk slutar aldrig att facinera. Loooove it!

Nu får vi se här.. Over and out! Ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar