onsdag 29 januari 2014

Väldigt ospännande måndag haha...

Jag är osäker på om min måndag ens förtjänar ett inlägg.. Here we go i alla fall! 

Jag vaknade upp och vi fick iväg kidsen till skolan. Min värdmamma bad mig sen att hjälpa med tvätten så so I did. All day. All of it. Tog en redig tvättdag. Likt i torsdags men hade tid att göra allt allt allt dagen till ära så en produktiv dag (beroende från vilket perspektiv man ser det ifrån. Gjorde absolut ingenting men fick mycket gjort liksom) blev det tillslut.

Tiden flög iväg och sen var det bara att hämta upp kidsen. Vi gjorde läxor (kan inte riktigt ta det lugnt innan läxorna är gjorda haha...) och hade en rätt så vardaglig men bra dag. Sånt gillas ju! Nemas problemas.

Min värdmamma har preppat massor för Super bowl partyt vi ska ha på söndag. So excited! Ett redigt Super bowl party. Mer om det i morgondagens (alltså dagens inlägg). 

Min simpla måndag. Ursäkt att jag gör er besvikna :l


Inte en enda bild har jag heller (nog med bilder på tvättkorgar nu haha) så slänger in denna på återseende. 

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar