fredag 6 december 2013

Oj....

Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen just nu... Skrev precis ett långt inlägg men... Det försvann i tomma intet. Lite frustrerande sådär.... :(

I (halv)kort då då. 

Tog mig till gymmet en snabbis imorse och träffade Eva och körde lite crossfit och sen hade jag PT-pass. Han skulle "utmana" mig igen vilket tog emot bara det då förra gången var så otroligt jobbig men det gick faktiskt bra. En övning har jag gjort förr och den gick mycket bättre idag. Framsteg! Han sa "avsluta starkt" och det tyckte jag väl ändå att jag gjorde haha. Nöjd och lite vimmelkantig tar man sig därifrån. På't imorgon igen ba!

Syns inte jättebra på bilden men det har varit jättedimmigt idag! 

Skulle på Au Pair-lunch men tolvåringen har inte mått bra idag och värdmamman ville helst att han inte heeeeela dagen skulle vara ensam hemma så jag stannade hemma. Tog sedan diverse grejer och fixade ihop ett snitsigt paket i bilen. Faster, när du ser det här! Paketet kommer om 5-10 dagar :)

Hämtade kidsen och vi tog oss hem för att ta det lugnt. Dagen gick på. Vi har fixat inför tjejmiddagen min värdmamma har här imorgon. Hon har slitigt som bara den och de kommer ha det kungligt (: 



Vid åttatiden fick jag sluta och då tog jag mig till ett diner precis vid gymmet för att träffa Spenser på pannkaksmiddag! Det kan vara så att förra blogginlägget var från honom haha! Bitter amerikanare som tycker vi snor allt genom att sätta "Swedish" framför haha. "Swedish meatballs", "Swedish pancakes" osv. Vi hade även lite svensklektion. Hahahaha! "Huss", "bill" och "ööööhg", "hur står det till?". Måste säga att min sexåring hade mycket lättare för att uttala "Ö" men han kommer nog så småningom haha! Supertrevligt var det i alla fall! (: 

Hahha mupp! 

Hem för läggdags och hittar min värdmamma och tioåringen ihopkrupna framför Sound of Music Live som det varit massor med prat om senaste veckorna. De var tydligen grym så ska kolla på den imorgon på dagen innan eller efter gymet, alldeles lagom :)! 

Imorgon blir det gym och bio. Äntligen ska jag så se Frozen haha! Den kommer ut i slutet av Januari i Sverige och ska tydligen vara riktigt grym! (: 

Så mysigt med julbelysningen här omkring! 

Nuuuu hoppas jag inte detta försvinner som det andra :( .. 

Until next time amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar