söndag 1 december 2013

En myslördag!

Jaa.. Ännu en dag flyger förbi!

Det började ju som sagt som en långsam dag. Jag tog min tupplur vid tretiden. Vid fem var det sen redan så himla mörkt! Trodde min lördag skulle fortsätta i samma spår men sen smsade Sara mig och frågade om jag vill kolla på bio och vem tackar nej till det? Det är ju min lediga helg! Frozen eller Delivery man stod på menyn. Sara och Matilda kom och hämtade upp mig här hemma och sen åkte vi till Stop&Shop och inhandlade lite nödvändigheter. Frozen missade vi då så vi bestämde oss rätt så naturligt för Delivery man.


Redan i reklamerna innan så skrattade man så mycket haha. Det är himla mycket bra filmer som kommer snart, blir nog en hel del bio under det här året! (Har redan hunnit med tre gånger på dryga månaden.. :o).

Filmen var för övrigt såååå rolig. Det var en blandning mellan roligt och hjärtekrossigt. En riktig feel-good-film. Tyckte verkligen om den :).

Ett himla bra avslut blev det på lördagen. Hela dagen har känts som söndag så att det just är söndag imorgon är ett himla plus. Ännu en dag att göra grejs på! Jag ska träffa Spenser på förmiddagen och sen får vi se vad eftermiddagen bjuder på men det blir nog bra i vilket fall som helst :). Verkligen dags att kolla kurser till våren då jag måste sätta igång pluggandet också. Får se vart det för mig. En resekurs till Niagara fallen? English for Academic Purposes? We will see!

Denna vecka har varit så himla bra ur en relationssyn.. Jag har från början haft bra relation med mina värdföräldrar och barnen har det verkligen inte varit dåligt med men under veckan har man kommit de ännu närmre vilket uppskattas enormt mycket. Mysisar. Jag har dessutom fått träffat mycket släkt på min värdmammas sida som har varit helt underbara och jättelätta att ha att göra med. Blir bara så glad... Allting jag får uppleva gör mig så förvånad. Därför jag kom hit ju och jag har det minsann så himla bra.



Until next time amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar