fredag 29 november 2013

Freeeedag!

Vakna upp med bästa känslan i magen. Varför vet jag inte men man tackar och tar emot. Lever fortfarande på lite lyckorus från gårdagen och bara gottar mig i det! :) 

Borde gå upp och starta denna dagen istället samtalar jag med min Petra om allt och inget, funkar lika bra det! (:

Minst en helg i månaden ska man ha helt ledigt, denna helg blir min lediga helg i november och Emma kommer förbi igen idag! Vi ska ha den tydligen bästa delen av thanksgiving enligt familjen (left-over-race hahah) sen ska vi fixa och ta oss till City ikväll. Ska bli så himla kul! 


Från översvämningsvarningar till detta fina men kalla väder både igår och idag. Det smyger sig under nollan här just nu men att man får njuta av sånt här fint väder när det är december på söndag känns lite galet :) Månadens frågetecken: vädret?!

Until next time amigos! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar