onsdag 6 november 2013

Det första cluster meetinget

Halloj

Blev inget skrivande igår heller då jag var så himla trött. Igår var ändå en riktig latdag. Jobbade lite på morgonen, var sen ledig under dagen som vanligt och då organiserade jag lite bankgrejer så att det var fixat, kändes som att det var dags för det!

Min LCC (typ som en kontaktperson från förmedlingen man kan kontakta om någonting inte är som det ska eller om man har frågor osv) kom förbi vid ett-tiden för kolla så att allting var bra här och svara på eventuella frågor. Jag fortsatte fixa osv och sen vid tre-tiden tog jag mig iväg till skolan för att hämta barnen. Allting fortsatte helt enkelt som vanligt praktiskt taget.

På kvällen fick jag sluta lite tidigare för att hämta upp Eva då vi skulle ta oss till White Plains på det första cluster meetinget. Helt enkelt en fika där man träffas au pairer i samma område. Man fikar och har det bra helt enkelt. Jättetrevligt var det men var sååå trött. Det var från åtta till tio sen begav jag mig bara hem och gick och la mig direkt.

Idag har jag hjälpt till i morse. Har en sån jobbig huvudvärk så ska nog faktiskt vila idag, jobb ikväll men annars inte riktigt några planer.

Inte har jag några bilder heller.. Haha får bli en från troféutdelningen för pojkarna i helgen

Until next time amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar