fredag 1 november 2013

Mina fantastisk vänner i Svearike

Jag har egentligen inte tid att sitta här MEN jag kände att jag behövde hylla folk i min närhet lite. 

Jag har ju fått 20 brev av Moa och Tuva som var menat att jag skulle öppna vid olika tillfällen. Igår öppnade jag "Halloween 2013" (så sköna tjejer!)


Idag hade jag äran att få öppna ännu ett till brev som skulle öppnas "1:a November". I det fanns det ett litet brev och ännu en grej jag kommer ha lyckan att få genomföra under året. 

"Heeeey Foxy
Hoppas din första vecka i det nya landet har varit uuunderbaar!
Glöm inte bort oss här borta i öst i lilla teeny tiny Sverige är du snäll.
Breven du kommer få öppna under de kommande 13 månaderna får du njuta av till stor del med ögonen så jag tänkte tillägna det här brevet till dina vackra små öron!
Varje månad får du riva bort en lapp och lyssna på låten undertill. Hoppas detta livar upp din vardag lite! (inte för att det kommer att behövas)"



Lite typiskt av dig att glömma en månad mitt i alltihop hjärtis.. Hahah puss! 

(Än har jag inte öppnat lappen för första november, får återkomma med det men månadens låt lär det ju bli!)

Som att de fantastiska breven från flickorna inte räckte så har jag ju fått så otroligt betydelsefulla saker av Petra också i olika omgångar:


-armband-


Jag är väldigt lyckligt lottad.

Snart kommer dagens inlägg upp. 

Until next time amigos! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar