lördag 11 juli 2015

7 days

Hejsan! 

Senaste dagarna har varit så bra. Min lillkille är på läger så det är bara jag och tjejen kvar. Vi hänger mest hela dagarna och har det bra. Väldigt behagligt! 

Lite bröd-kärlek sådär! 

Mitt rum är rätt så packat som sagt! 

Kerstin tog oss onsdag till ett hotell downtown där man hade utsikt över Philly. Jättefint! 


Igår var jag ut och sprang ärenden. Inte jätte framgångsrikt, men ändå! 

Igår kväll var jag ute på middag med svenska Caroline och New Zeeländska Janine. Vi tog oss till The Cheesecake factory, första gången sen jag kom till Philly och åh som jag saknat det haha! Vi hade det hur trevligt som helst så det var en stor tumme upp på det! 


Jag är strax på väg till gymmet sen ska jag in till Philadelphia en sista gång med Jaqueline. Mys mys mys! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar