måndag 13 juli 2015

6 days - I'm a wreck

OHejsan. 

Idag har varit en sån himla konstig dag. Oj oj oj vilken konstig dag! 

Jag hade en väldigt långsam morgon. Sov längre. Tog lång tid innan jag tog mig upp för frukost. Slappade ett bra tag innan jag tog mig till King Of Prussia mall vid 12-tiden. Tog mig dit för att köpa lite nödvändigheter för resandet. Börjar närma sig nu. Är strax klar med allt inhandlande också. Inte än men snart! 

Tog mig efter mallet till Starbucks där jag jobbade på filmen till Kerstin. 

Såg ut som att jag verkligen boade in mig. Jag dricker vanligtvis vatten eller Mocatonix (stora koppen) på Starbucks. Mocatonix är en Shop.com produkt som jag köpt som är bättre än deras och sparar mig en massa pengar haha. Det enda jag behöver från Starbucks är varmt vatten vilket de aldrig haft problem med att dela med sig av. Dagen till ära var det en lärling där så de mixade drinkar som crazy och gav ut gratis. Fick därmed en extra drink. Plånboken tackar. Träningen är inte lika lycklig. 

Jag har lagt ner timmar timmar timmar på en film till Kerstin. Det har faktiskt varit jätteroligt (helt olikt mig) men också så himla sad. Ska inte ens börja prata om hur speciell den tjejen är för mig. Blir inte kul att vara långt ifrån henne i huvudtaget! 


Videon är nära färdig nu och jag kan försöka ladda upp den efter att jag har visat den för henne! 

Jag har idag varit känslosam på en helt annan nivå... Det har liksom slagit mig som en slägga i ansiktet till och från. Kvällen har definitivt varit värst. 

Nu på kvällen så var jag till Snap Custom Pizza med Karina, Pernilla och Jule. 


Jule lämnar nu på tisdag så hon var också väldigt emotional. Vi skrattade och klagade om vart annat. Jag får rysningar bara av att tänka på det. Helt orealistiskt är det!!!! Jag som trodde jag visste hur det skulle vara. Inte den blekaste aning hade jag.... Det här är en sådan overklighetskänsla! 


Kerstin är lite väl drastisk.. Men det är väldigt bergochdalbaniga dagar just nu. Det slår mig hela tiden hur otroligt otroligt otroligt obeskrivligt lyckligt lottas jag är. Men det gör mig också ledsen.. 

Anyways. God natt Sverige! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar