onsdag 15 juli 2015

4 days - Crazy, crazy shopping!

Hejsan där! 

Dagen igår var rätt så bra! Det kom på morgonen förbi lite reparatörer och grejade, typ som vanligt. 

Efter följde gymande, massa hängande med tjejen och andra vanligheter. Vi tog oss ut till poolen och hade det hur bra som helst. Hon är så himla härlig!


Fick en fin överraskning i brevlådan! Farföräldrarna skickade spel till mig att ta hem. Här ska det spelas vänner!

På kvällen kom min värdmamma medan jag och tjejen satt vid köksön och sa "Tjejer! Vi måste kolla igenom allt det här!" Och hon öste ut en massa massa produkter som hon hade fått från olika märken. Vi testade smink, vi testade krämer, vi kollade nesesärer osv.. Kerstin kom också förbi och vi fick alla med oss en hel del grejer. Det känns som att hela mitt liv numer är "travel sized". 


Kerstin och jag tog oss sen ut för att vara produktiva. Vi bestämde oss för att köpa åtminstone 8 måltider och all frukost vi ville ha för vår resa. Vi båda gillar gröt, så vi köpte ett båtlass av det. Desamma med proteinbarer att äta medan vi springer runt. Vi köpte också lättlagade grejer. Och vi köpte plastbehållare. Och våtservetter. Och handdesinfektion... Massa massa massa! 



Vi kånkade hem alltihopa och kom överens om att fylla min väska fylld med mat då min väska är stor, men Kerstin tar med sig sin gigantiska väska så där har vi mer än tillräckligt med rum.


Efter en hel massa plockande, öppnande, packade, ompackade och tetrisspelande så har vi nu en väska fylld med mat. Den väger 15 fina kilo och kommer tömmas under resans gång! 

Otroligt eventful och bra kväll med denna böna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar