lördag 18 juli 2015

1 day - the end of an era

Fasen fasen fasen... Nu börjar det bli på riktigt... Herregud. Jag lämnar. Jag ska lämna. Detta kommer inte vara livet längre. Jag lämnar allt det här. Alltihop. Jag kommer inte sitta och skratta med min värdmamma. Inte ha danspartyn med tjejen. Inte beundra hur otroligt smart och klok min värdpappa är. Inte undra vad killen har i kikarna. Panik panik panik! Vet inte vad jag ska ta mig till... 

Senaste dagarna har varit ett otroligt springande. En massa massa massa springande. Både för min egna skull men också för värdfamiljen. Har tagit det hela med ro då jag inte fattat det alls. Det är inte förrän just precis nu som jag fattar att det faktiskt händer. Det är på väg att hända just precis nu! 

Organiserade våran resa igår då jag kopierade ut hela resan och dödade regnskog. 

Igår kväll så var jag och minigolfade med Tony. Var superskönt att tänka på någonting vanligt för en gångs skull. Vi körde minigolf och airhockey. Jag vann golfen men det var utklassning åt andra hållet i airhockey haha.



Jag var på gymmet för sista gången idag och fick till och med med mig tjejen. Jättekul ju! Vi hoppade efter det i poolen och hade det hur mysigt som helst. Var mest att jag bar runt på henne medan vi pratade. Herre vad jag kommer att sakna henne! Inte ens kul... Min tjej ju!!! Min lilla galning som jag känner igen mig själv så mycket i. Kommer sakna henne till tusen. 

Nu på kvällen var jag på hibachi med familjen som hejdå. Var jättemysigt och självklart kul. Bra avslut! Tog mig därefter till Kerstin för att se till så att allt är klart för morgondagen mer eller mindre. Verkar se bra ut! 



Kan inte fatta det. Det är klart. Det var det. Inget mer Au pairande. Inga mer ärenden. Inget mer kors- och tvärskörande för att få saker gjorda. Inga galna middagssamtal. Inget mer gapskrattande med min värdfamilj för vilken anledning det nu än kan vara! Det gör mig just nu så himla, himla ledsen. Kan inte fatta det. 


Idag fick jag ett samtal från min fina Lukas. Mitt växsjönska solsken! Alltid kul.

Jag fick igår kväll min flygbiljett hem också! Så nu är även det på riktigt. 



Så mycket som pågår. I'm overwhelmed... Måste försöka lugna ner mig och somna. Imorgon börjar äventyret. 

Until next time! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar