tisdag 14 juli 2015

5 days - a normal Monday, isn't it?

Hejsan där!

Ännu en måndag är förbi. Precis som vilken måndag som helst. Vadå sista jobbmåndagen?

Min måndag började lite annorlunda då jag vaknade till detta:


Anthony jobbade i krokarna och fixade med min grannes hus. Blev lite spontant morgonbesök och jag fick säga hejdå på riktigt. Jättetråkigt men det var ett fint sätt att starta dagen.

Kerstin försöker "justify" sitt beteende haha. 

Dagen efter det var väldigt vanlig. Lite tvätt. Hängande med tjejen. Vi tog oss till REI (typ Stadium) och IKEA dagen till ära. Var rätt så mysigt men i övrigt en väldigt väldigt död dag. Vi satt ute vid poolen och läste/kollade serier.

Rena rama delikatesserna de börjat med på Ikea. Det fick inte följa med hem dock!


Jag tog mig på eftermiddagen och donerade grejer från mina värdföräldrar. Oj så mycket de har donerat på senaste. Jag passade även på att donera det sista från mitt rum som inte ska med varken mig eller min värdfamilj någonstans så nu är det ännu tommare. Crazy!

Nu på kvällen träffade jag Nian. Det var så himla kul! Jag har inte träffat henne på länge länge länge (typ månader?) och jag frågade henne "so when are you done?!" och hon sa "it's just this week, then I'm leaving!" och jag tänkte att "åh, samma som mig". Det som följde var ju dock som taget ur en film.

Nian: "I am flying to Miami on Saturday"
Me: "... What?! ME TOO!
Nian: "What?! Seriously?!"
Me: "Yeeesss!!"
Nian: "When are you flying?"
Me: "Around 10 ish...."
Nian: "WHAT?!?! ME TOO!"
Me: "WHAT?! Which airline are you flying with?"
Nian: "F... Fron...."
Me: "FRONTIER?!"
Both: OH MY GOOOOOOOSH!!!!

Det var helt otippat och vad är egentligen oddsen haha? Så himla kul dock! Stendiggart!

Vi tog oss till So Fun Yoghurt! i Wayne som vanligt där vi åt Froyo och pratade pratade pratade. Det var bra grejer!



Är nu hemma och trött som bara den. Blir nog svårt att sova i alla fall senare. Vi får se med det.

Until next time amigos!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar