onsdag 7 maj 2014

Woodbury premium outlets

Söndagen! 

Johanna är svensk tjej son bor i Pleasantville vilket är typ 30 min härifrån. Vi träffades på ett multicluster meeting i December och har sen dess pratat om att träffas utanför det. De typ 10 senaste veckorna har vi liksom intensivt försökt få in något men OJ vad det inte gått ihop sig haha! Nu frågade hon i alla fall förra helgen om jag ville med till Woodbury Premium Outlets, någonting jag meeeer än gärna ville! Jag hade hört om Woodbury förr och min värdmamma hade tipsat om det så det var ju king! 

Mötte upp Johanna i White Plains vid 9-tiden och sen tog vi hennes bil dit. Hur smidigt dom helst var det och tog ca 45 minuter. Hon var ju värsta Woodbury veteranen då hon varit där 3-4 gånger haha.

Woodbury i sig är gulligt som bara den. Det är som en liten stad i sig typ. Gågata upp och ner med bara en massa outletbutiker. Då jag var duktig nog att inte ta en enda bild den dagen så får Google bjuda på bilderna till ära. 


Jag kom dit utan några direkta mål men fick med mig en del braigheter hem, det uppskattas ju!


Låga vita converse (Converse). Tjocktröja, strandklänning och topp (Tommy Hilfiger). Klänning, kofta, t-shirts x2 och strumpor (US Polo ass.) och sist men inte minst jeansshorts (American Eagle Outfitters). 

Åker gäääärna dit igen då det var bra grejer! 

Att ääääääntlihen få träffa Johanna var också jättekul! Dagen bjöd på en massa skratt och roligheter. Förhoppningsvis dröjer det inte 10 veckor till nästa gång! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar