tisdag 27 maj 2014

Killer weekend, check!

Hallå hallå!

Bam bam bam! Där var min ensamma jobbhelg avklarad liksom. Gick rätt så bra det där.

Sista dagen, måndag och Memorial day, spenderades för det mesta i poolen. Det är 28 grader i den så det är ju fridens liljor! Så härligt!! Min värdpappa ringde sen och berättade att de var på väg så tog mig in och började städa upp lite så de kom hem till ett rent hus i alla fall. 
-från föregående dag-

Mina värdföräldrar kom hem lite sent men när de väl kom hem var allting bra, bra, bra. De tog över och jag gick och tog en tupplur i en timme. Var heeelt slut och har ju inte varit helt 100 senaste dagarna som det är.

Tog mig i alla fall sen upp och mötte Eva! Lite krångel gjorde att jag fick vänta så jag åkte på upptäcksfärd (standard). Åkte förbi ännu ett college som är i närheten, väldigt dött nu när graduation och allting är avklarat men det var himla fint. 

När jag väl träffade Eva så satt vi oss och käkade Frozen Yoghurt på Red Mango. Pratade och pratade och pratade om allt möjligt. Då det mesta är stängt för att det var Memorial day brast det verkligen på saker att göra. Det slutade med att vi åkte runt vid Country cluben och spanade hus haha. "Som vanligt". Husen där är ju så fina! Vi åkte sen ut till Beach cluben för att kolla ännu mer innan vi åkte runt, runt lite mer. 

Eva ville så gärna göra en mani-pedi så vi åkte och spanade in lite info om det. Efter ett tag tog fantasin slut! Jag hade en rätt så jobbig hosta hela tiden och Eva hade hostmedicin så vi åkte hem till henne där jag fick hennes. Så snällt så! :) 

Hem och sova på det vilket var väldigt uppskattat!

Jajamen, det där gick ju det med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar