lördag 17 maj 2014

Sista sena starbucksfikat?

Halloj! 

För att kontra min jobbiga onsdag så var torsdagen relativt enkel. Jobb, lugna puckar, off till gymmet ännu en gång för att denna gång köra zumba. Nu är jag inte helt hemma på vad zumba innebär men tror nog att detta var lite väl latininspirerat för att kallas ett renodlat zumba-pass dock. Sjukt bra var det i alla fall. Jättesvettigt och utmanande på flera nivåer. Kanske inte helt 100% min hemmaplan men det var roligt och peppande så ska försöka gå mer på det.

Tog mig hem för mer procrastination innan jag hämtade upp kidsen på skolan. Vi tog oss hem och käkade enkelt käk, gjorde läxor innan det var dags att ta sig tillbaka till skolan för gå på tjejens och 12-åringens körkonsert. Som vanligt himla kul! 


De kan de!

Tog mig efter konserten till Starbucks för att träffa Matilda, Sara och Eva för en liten pratstund. Sara far iväg på sin resmånad med Emma på onsdag. De två blir de första av alldeles för många som jag behöver säga hejdå till under den här tiden som kommer... :( vi hade det i alla fall jättekul och jättemysigt pratandes om allt möjligt. Så himla bra tjejer! När Starbucks stängde stod vi utanför i nästan en hel timme till och pratade ännu mer innan det var dags att bege sig. En helt lagom dag. Inga konstigheter och avslutas då på bästa sätt med otroligt bra vänner! 

De rengjorde min bil när jag var på service i tisdags, gjorde sen misstaget att ställa mig under ett träd. Man tackarrrrr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar