onsdag 28 maj 2014

Tillbaka i gamla vanliga och cluster meeting

Halli hallå!

Jag hade sovmorgon tisdagmorgonen efter allt jobb och det var ju mycket uppskattat! 

Vaknade 9 och preppade för vad som visade sig bli en väldigt trött dag. Jag gjorde inte alls så mycket till att börja med men sen skypade jag ju faktist med Tuva! Görs alldeles för sällan och var mycket uppskattat. Två timmar senare sa vi hejdå! Så bra grejer! Saknar er människor!  

En kille som skulle fixa en av våra tvättmaskiner kom förbi. Han var rolig och trevlig, precis som de flesta som kommer hit och fixar! 

Au pair-Angelica tog sen papper och penna, skrev ner några kråkor, grabbade tag i nödvändigheter och rusade i bilen till mataffären. Snabbt plockade jag på mig nödvändigheter som behövdes för att restock lite och BAM så hade jag 5 pappkassar med grejer. Tog mig till barnens skola efter det och allting var superbt! 

Vi tog oss hem och fixade. Lagade mat och bara tog det lugnt. Var förresten JÄTTEVARMT ute hela dagen! Typ 25-30 grader. Galenskap haha. 

På kvällen var det cluster meeting. Vi var inte jättemånga men det var mysigt. Frieda övertalade mig sen att följa med henne och Or att titta på bio då det är billigare på tisdagar. Vi såg Blended med Drew Barrymore och Adam Sandler. Den var himla bra och såååå rolig. Vi skrattade verkligen gott hela filmen igenom. Såg att den bara fått 5,5 på IMDB och det tycker jag ju inte är rättvist haha. Jag gillade den i alla fall :) 



Kom hem strax innan midnatt och pratade då med Dave då han började plugga på Columbia dagen till ära. Spännande! 

Rangers förlorade sin match också. Jättekonstig match med massa mål (7-4).  Stackars Spenser :( 

Until next time. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar