måndag 19 maj 2014

Hejdå till mina hjärtan...

Vilken dag!

Tog en liten sovmorgon imorse och var efter det fortfarande så bitter och besviken från gårdagen att jag stannade på mitt rum och kollade klart "The Call". Gjorde mig sen redo för att ta mig på hejdå-picnic i Rye Park för Sara och Emma. Det var en bunch med svenska tjejer där, sen var även en brittisk tjej jag hade som rumskamrat på Orientation när jag kom hit till USA. Sophia var där och även Eva och Dave! Vi åt pastasallad och fruktsallad och njöt av solen som i alla fall var framme i början av det hela haha. Jättemysigt var det!

Ett kärleksbarn på G!
Grädde var inte uppskattat!
Sophia och jag
Dave och Eva, hjärtisar!
Detta är flickorna det! Sara och Sophia.. Många luncher, fikan, köpcenterrundor, allmänt pratande, stöttande, klagande, skrattade, gråtande och allt däremellan. 

Några fler jobbade in i kramen efter det.. Haha. 

Vi var där ett bra tag innan vi tog oss vidare hem till mig en snabbis. Dave tog sig hem för att jobba och jag skjutsade sedan hem Sophia för att sen ta mig till en liten avslutningsmiddag med Sara och hennes värdfamilj tillsammans med Emma och Rebecka. Det var jättemysigt och de var så himla gosiga. Det känns bara så himla knasigt att de ska lämna!


Vi kände oss inte helt redo att lämna efteråt så i tog oss till Starbucks och pratade om aaaaaaaaallt möjligt. 


Så himla sorgligt att sitta där och bara inse att en hel era är på väg att gå mot sitt slut. Vid stängning tog vi oss tillslut vidare hemåt och då skulle man ju säga massa otäcka, läskiga hejdån. Jag skjutsade hem Sara och sa även hejdå där innan jag tog mig hem för att slänga mig i sängen. Så konstigt känns det... De är ju mina flickor! De har ju varit här sedan min första vecka, vad är det som händer och sker liksom? Nu ger de sig av.... :( de kommer ha en helt otrolig månad tillsammans och ha en massa roligt för sig men då de fanns här när jag kom så tillhör de ju liksom det här livet för mig.. 


All lycka tjejer! Vi ses snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar