onsdag 21 maj 2014

Hejdå nummer två.

Halli hallå!

Vilken dag ännu en gång! Träffade idag Sara och Sophia, tjejerna.... Ännu en gång. Officiellt sista gången där vi alla tre ses som au pairer och det är bara så himla sorgligt att tänka på. Vi slöt ju som sagt cirkeln genom att äta lunch på Cheesecake Factory och precis som första gången så fick jag och Sara vänta på Sophia haha. Så roligt!

God lunch och beställde cheesecake men den fick jag ta med mig då det var dags att ta sig till gymmet när den kom. En snabbis med mina raringar och ännu en chans att säga hejdå. 

Snyggisar
Själv var man bara så leeeedsen!
Min långa, blonda, "typical Swede"-vän. Du kommer att bli så otroligt saknad här borta! 

Tog mig till gymmet för en timme PT. Vi körde armar och ja. Mina armar är ju typ lika starka som spagetti så det gick ju som det gick. Fyyyyyyy vad mycket man har att jobba på där............... Helt otroligt! 

Hämtade upp kids på skolan och tog mig hem. Resten är ju typ historia! Vi spelade lacrosse och basket och baseboll och lekte med lego och letade rainbow loom. Läxorna var ingen biggie idag heller, det är ju alltid uppskattat. 

Min värdmamma kom hem från möten och när alla var i säng gick vi ut på pation och pratade lite spontant sådär. Sååå skönt där ute just nu! Har bara så svårt att greppa allt där. Hon har varit så på mig att jag gör ett så dåligt jobb i några dagar och nu när hon är på bättre humör blir det helt annat. "Ibland kastar jag bara massa event och händelser på dig hela tiden men du hanterar det galant och att alltid vara så glad som du är, det är otroligt". Jag blir ju självklart jätteglad men vet ju samtidigt att det kan vända när som. Förvirrande... Ska prata med min community counslor på torsdag så får se vad hon tipsar om. Spenderad alldeles för mycket tid om dagarna tänkandes på allt möjligt strunt. Det har man ju inte tid med! 



Fick mitt i allt tid att prata med pappa lite snabba meddelanden. Du, dig gillar jag mycket. Du är så stöttande och har alltid rätt frågor och rätt lösningar. 

Oh I almost forgot: I miss Dave so much, he's amazing! Haha youre the best. 

Until next time amigos! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar