lördag 17 maj 2014

Fredagsfavorit!

Halli hallå!

Fredag, fredag, fredag!

Upp med tuppen (inte riktigt men typ) för att köra morgonfixet med värdmamma. Kidsen var off när de väl get sig av preppade jag för att Dave skulle komma förbi. Han pluggade lite, vi spelade sen pingis och biljard och bakade brownies, sjukt produktivt! 

Vid 2-tiden tog jag mig iväg på ännu ett PT-pass så Dave stannade hemma. Ännu en gång så var det ett sjukt bra pass! Josmar är bara så himla lovande. Vi drog även över så att passet blev nästan dubbelt så långt men då var det en hel del skratt inblandat

Killen på gymmet som fick ett helkroppspass med hjälp av den här maskinen. Vi ger honom ett plus i kanten för kreativitet och hade så himla svårt att hålla oss för skratt. Det vr himla svårt att veta om han gjorde det för att han hade kommit på övningarna eller om det var så att han bara inte visste hur man använde maskinen..

Är redan toktaggad på nästa pass på måndag. Det här är så himla bra! Innan det blir det dock vila, min kropp är trött och slut efter veckan av massa olika träning.

Hämtade tjejen och vi tog oss hem. 7-åringen var på playdate och 12-åringen var på äventyr med kompisar. Dave och tjejen höll på och stojade och jag tog mig då för att hämta 7-åringen hos hans kompis. Fastnade där ett tag och byggde grejer med de innan vi tog oss hem. "Is Dave at home?! Are you kidding with me right now? Dave?!?". Rena rama kändisen haha! 

Medan jag var borta hade de fixat brownie som 7-åringen kunde äta, så snälla så! Jag fixade krubb och grejade som vi åt innan Dave behövde åka hem då han hade jobb. 



Kidsen gick ut och lekte och jag städade köket kliniskt medan. De kom in och tog det lugnt och jag satt i köket, lyssnade på musik och gjorde detsamma. En lagom kväll typ. Att få de i säng var relativt enkelt så det var ju bra grejer! 

När jag skrev blogginlägget tidigare poppade detta upp: 


Jag hörde ett konstigt ljud flera gånger när jag satt i köket och undra vad det var. Märkte sedan att det var ljuder av regn. Massor, massor, massor med regn... Det öser verkligen ner! 


Får se om det förstör vår fina, nya bakgård. De har fixat och planterar massa där och de blev färdiga idag så nu antar jag att man kan säga att nya plantorna får vatten... Massor med vatten! 

Så taggad på att sova nu. Imorgon kväll är jag ledig så vi får se vad man hittar på :). 

Until next time amigos! Ciao! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar