tisdag 13 maj 2014

"Kom och köp sten!"

Halloj! 

Min måndag var rätt så flitig. Efter en upptagen vecka så spenderades den avslappnat typ..

Jobbade morgon för att sen ta mig till gymmet och gå på yoga. Yoga är ju himla lulligt med all öppnande av kroppsdelar och andning osv men det känns ju också jäkligt bra när det kommer till flexibilitet och styrka. Får ju försöka gå mer och se vart det leder. 

Tog mig hem och pratade med min värdmamma innan hon tog sig till jobbet och jag typ slappade resten av dagen. 

Tröttare crew får man ju leta efter....

Hämtade upp kidsen och tog sen direkt ur hundarna på promenad. Vi har massa folk som fixar all växtlighet vi har här runtom huset så det är ständigt folk som springer på bakgården. Vi kan alltså inte släppa ut hundarna där som vi gör så.. Fick fighta mig igenom området med tre crazy chicks. Kom tillbaka hem och märkte att sjuåringen satt upp ett litet marknadsstånd på vår driveway. Han hittade en massa sten när hans farföräldrar var här så.. Nu ville han sälja de.. Han försökte tjusa på biltrafikanter som tog sig förbi men jag kan meddela att marknaden för sten ser mörk ut haha. 


Lite matlagning på det innan jag gick ut med 7-åringen och 12-åringen och körde lacrosse. Min absolut första gång någonsin. Någon talang i det var man ju inte heller nej haha. Körde målisarbetet som påminde mer om innebandy och där gick det braaaa mycket bättre. Så svettigt dock! Det var så sjuuuukt varmt igår! Jag skulle säga sommar men jag har ju hört att sommaren här är mer olidlig än så så det blir ju spännande att se! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar