onsdag 8 oktober 2014

SWEDEN - day 6


Fredagen innebar en himla massa. Min bror skulle komma på kvällen. Vi skulle även ut på kvällen. Mycket skulle fixas. Petra var off from work earlier och då skulle vi träffas.

Jag och pappa åkte in till stan för att hämta min mobil och för att fixa hans innan vi tog oss tillbaka hem för lite annat kirrande. Petra kom förbi strax efter två. Jag träffade henne nere vid Gottsunda Centrum där vi gick och handlade på Systemet. Premiääär! Tjejen i kassan var så gullig. ”Du är så välkommen så”. Vi tog oss hem till mig efteråt där vi satt och pratade och käkade tårta från min födelsedag. Jag tog en dusch och fixade mig så att man var redo för kvällen och ja.. Sen bar det av!


Pappa skjutsade oss till Tuva där Petra tog bussen hem innan hon kom tillbaka vid 9-tiden med Viktor och jag gick upp till Tuva och fixade till saker. Moa kom strax efter det och vi hade lite lugnet före stormen med Vattenmelon och mysprat. Alla människor ramlade in allt eftersom och efter ett tag var nästan alla där.. Precis som förr liksom! Vi beställde pizza och ja.. Hade det bra liksom. 


Sjuukt trött var man och jag var verkligen inte stenhård på att gå ut men det blev alldeles strålande när vi väl gjorde det vid midnatt. Hade bra mycket roligare ute på BJ än vad jag trodde att jag hade ork för och vid halv 3 tog vi sen sista bussen hem för att skönt landa i sängen. En fredag precis som många förr. Så himla bra!

Bild från min sista utgång innan jag tog mig till USA. Så lika den som var nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar