onsdag 8 oktober 2014

SWEDEN - day 4 - birthday!

Onsdag visade ju sig minsann vara min födelsedag haha. 

Pappa, jag och Sofie spenderade morgonen ihop. Pappa lagade frukost och kom med specialgospaket från USA också. Vilken tur man har! Vi skjutsade hem Sofie och sen tog vi oss till farmor och farfar för att säga hej och bara umgås. Det var så himla mysigt! Blev lite fika på det och en massa, massa prat innan vi tog oss tillbaka till Uppsala. Vi tog en tur till Mamma igen och planterade nya blommor för en liten färgklick och stannade där ett tag. Efter det skjutsade Pappa in mig till stan. 

Buskisar i vägen. Men där är det minsann
Jag sprang in på Guldfynd då jag hade presentkort på en massa pengar som går ut i nästa år. På Guldfynd träffade också gammal klasskompis Pata mig och hjälptes åt att spendera pengar. När det var klart så gick vi till ån och satt oss och sen Varma gubben som en standard Uppsala-grej att göra, så himla bra!


Petra plockade upp oss efter ungefär en timme och vi tog oss sen ut till Viktor för att plocka upp honom. Efter tog vi oss allihopa till IKEA för kvalitetskäk! Köttbullar! Så himla värt och yum, yum! Vi kom inte på en endaste grej att göra efter det så vi tog oss hemåt där tårta väntade med Pappsen. En lite lagom födelsedag som sprang förbi bara sådär. Det var så lagom ändå! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar