tisdag 25 mars 2014

Survivor

Hejsan ni! 

Vips så har jag överlevt killerperioden. Som att ingenting hänt så är man tillbaka i vardagen. Inte trodde jag att jag skulle sakna den så mycket men jo det har jag verkligen! 

Min helg vart rätt så bra ändå. Jobb jobb jobb men lite tid för annat också. Träffade ju tjejerna i fredags. 

Vi spelade lite vackra toner för folket på dinern, vare sig de ville det eller inte haha

Sophia gick all in i en pose

I lördags fixade jag och tjejen lite ärenden som att köpa nya fotbollsskor och en till kettle till lillhunden. 


Vid 2.50pm orkade jag med lite upptäckter igen då jag hoppade på tåget till City. Slutdestinationen var Long Island och Dave. Hade där en jättebra lördags kväll med lite av varje. Fick träffa nya gosiga människor och det var verkligen precis den paus jag behövde. Så himla glad! Jag har en sån tur som får vara med om alltihopa (: 


Igår var det taxi-Angelica på G. Skjutsade alla överallt hela dagen. Pysslade med att få alla att synka och att få alla i tid till alltihopa. 

Birthday party!

På kvällen kom mina värdföräldrar hem. Jättegosiga och så snälla. Nu är allting i sin ordning typ :) 


Idag har jag sovit. Som jag lovade typ haha. Sov så himla länge då min värdmamma dessutom gav mig sovmorgon. Tog mig upp då Chloe's tränare kom för första gången för att hälsa på och sen var det dags att hämta kidsen. Dagen har i övrigt varit så himla vanlig. En smidig, vanlig dag till och med! Vem hade väntat sig det efter två veckors lov? Sitter nu och kikar film innan det blir läggdags för mer söööömn! Sovmorgon imorgon också så det ska jag verkligen ta vara på. Snart ska man väl vara tillbaka i fas med alltihopa!  

Super intressanta grejer hade man väl inte att komma med men förhoppningsvis har jag mer att bidra med snart! 

Until next time amigos! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar