onsdag 5 mars 2014

Resten av jobbveckan

Klumpar ihop ännu en gång!
Resten av denna jobbvecka har varit himla bra den med. Allting rullar liksom på. På torsdag (imorgon!) åker min värdmamma och både killarna på hockeyläger (ännu en gång). Kvar är jag med tjejen men min värdpappa och hon åker upp på fredag så det blir en väldigt lugn helg. Jag blir hund och hundvakt. 

Min värdmamma kom in i mitt rum och BAM så är det annorlunda. Hon kan hon. Så snäll! 

Igår träffades svenskorna på lite national pancake day firande på IHOP (international house of pancakes). Så himla mysigt! 

Idag var jag i skolan med Sara som vanligt. Sista gången innan man var färdig helt! Vi hade slutpresentstioner och jag pratade om parker i New york city som inte var Central park haha. Sommaren kommer nog att vara strålande här, det finns så himla mycket att göra! Självs presentationen gick inte alls strålande men det betygssätts ju inte så detaljer detaljer antar jag att jag får säga. Satt uppe i natt och höll på och plugga tills jag typ bara dog av utmattning. Känns ju som att man gått i skolan i tolv år för att lära sig att inte skjuts upp saker haha. Jag vill ta någon mer plugg-kurs dock. Skulle vara jättekul! 

Rediga certifikat är det! 

Efter träffade jag och Sara upp Emma för lite bagellunch. Mums! Nu är det pick-up av tjejen som gäller (: 



Det är hockeymatcher fram och tillbaka denna vecka så idag ska jag försöka att dela på mig och både vara på 12-åringen musikal och tjejens hockeymatch. Får se hur det blir! 

Det fortsätter vara strålande här. På måndag åker vi till Mexico. En vecka efter det får vi en liten dalmatinvalp. Fullt upp! 

Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar