måndag 31 mars 2014

spontanfredag - Washingtonpepp!

Hallå där. Märker förskräckt att jag lyckats få till 2 inlägg på 6 dagar, oj vilken prestation. Vad är det som pågår haha?

Jag är precis hemkommen från en späckad helg i huvudstaden Washington D.C. Yay! Mer om det i annat dock!

Min fredag var inte helt som planerat vilket visade sig vara sjukt bra. Jag förväntade mig en lat förmiddag för att sedan hämta kidsen och efter det vara helt ledig att preppa inför Washington D.C med lite Long Island där emellan. Blev inte riktigt så haha. Tack vare ett skämt och en tillfällighet så kom Dave hit på förmiddagen och gjorde den bra mycket mer spännande. Tiden sprang iväg helt men han fick se Chloe och huset, vi körde ett sjukt prestigefyllt biljardspel och andra braigheter haha. Jag hämtade upp barnvakten och barnen vid tre-tiden för att sedan möta upp Dave igen och då tog vi oss till Long Island.

Bilköer? We're not about that life!

Long Island bjöd ju på allt möjligt precis som förra gången. Lite mat, lite nostalgi-Mulan, lite schack (du gav mig ett sjukt bra intro som kid Pappa hah!) och bara allmänna braigheter. Man bara mår helt enkelt!

Jag tog tåget från Long Island till Penn station runt midnatt och gick sista biten till där bussen skulle gå och där tjejerna väntade.

Jag älskar de också! 

1.30AM begav sig bussen mot DC. Vi sov större delar av bussresan och det gick ju helt okay. 5,5 timmar senare, vid 7AM så tog vi våra första steg i D.C och småregnande välkomnade oss med öppna armar. Lördagen får minsann komma i ett annat inlägg. Blir mycket bilder där!

Förlåt för halvinspirationen här. Det är lite grötigt i huvudet just nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar