torsdag 6 mars 2014

Ledig helg blir oledig helg? Krångel i planeringen!

Hallå där. 

Jag tappar så himla mycket innehållsmässigt av mina egna tankar när jag klumpar ihop inlägg sådär. Det är ju inte alls meningen men skylla mig själv får jag ju göra haha. 

Efter skolan och lunch med Sara och Emma så åkte jag och hämtade upp tjejen på skolan. Hon hade hockeymatch och 12-åringen hade musikal så det var bokad kväll. Mamman tog henne hur som helst på matchen och sen mötte vi upp henne på skolan. Även min värdpappa kunde hänga med vilket var superbt! 

Alla konserter osv som de har är superbra, detta var inget undantag. Jag blir helt förvånad. De är sjuka talanger hela bunten! 12-åringen var dessutom jätteduktig! Så himla kul att se haha :) 


Vi tog oss sen hem och det var då det började krångla lite. Det är mycket som ska packas och fixas nu inför både hockeyläger och Mexico. Jag skulle ju spendera denna helgen som hundvakt då alla skulle vara borta på hockeylägret men nu sa tjejen att hon inte ville med längre och i så fall ändras min helg till en jobbhelg istället. Jag hade ju börjat få till planer osv men men. Det löser sig i slutändan, det är jag övertygad om. 

Fick beställa mat till mig själv den kommande helgen (ibland kör vi minsann på hemleveranser. Jättekul ju! De har ju massor att välja mellan sen är det precis som att handla kläder typ haha). 


Mer än det? Inte mycket! Ligger så otroligt i back med sömn efter gårdagens pluggnatt, dags att ta igen! 

Kram på er. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar