tisdag 4 mars 2014

Myshelg i gott sällskap!

Hejsan köra svenska hjärtan! Jag ber om ursäkt. Fått höra att jag inte är strålande och det stämmer ju väldigt bra! 

Min helg var mysig i gott sällskap. Var ledig större delar av lördagen. Min värdmamma kom hem med de två yngre på lördagseftermiddagen. Hade en riktig filmhälsning med Lillkillen, så mysig. Spm att det var veckor sen vi sist sågs haha! 

Skulle försöka ta mig till Long Island på kvällen men ja.. Jag ville tillslut inte riktigt ge mig ut på vägarna den tiden. Lägligt nog så hörde Spenser av sig och det resulterade i att jag plockade upp honom och vi tog oss på bio. Vi var där en hel timme i förväg så vi åkte runt runt runt och upptäckte nya områden häromkring. Tänka sig! Sen såg vi i alla fall "About last night" som var bra men knasig, lite långsam at times men gullig ändå haha. Skjutsade hem honom och tog mig själv hem för efterlängtad sömn. 


Min söndag startade tidigare än vad jag tänkt mig med en energisk 7-åring på besök. Vi tog oss ner för lek och mys även fast jag inte "jobbade". 

På kvällen var det Oscars galan så tjejerna kom över (jag säger alltid "tjejerna" även fast det är olika tjejer hela tiden.. Kanske inte så framgångsrikt haha! Jag och Sara gick och hämtade upp de i White Plains, vi handlade gosaker och tog oss och fixade i vår källare. 


Min värdfamilj kom hem från finalen i 12-åringens hockeyturnering (som de vann!) och var rena rama drömmen. Min värdmamma ställde sig och fixade massa och var drömvärddinnan, någonting jag sagt åt henne att inte göra haha. Evigt tacksam och jag sa det åt henne gång på gång. Oscars var jättemysigt och sällskapet (Sara, Sophia, Or, Josi och Frieda) var strålande. Jag kollade verkligen inte på sånt här hemma. Nu har jag sett Oscars, Grammys och American Music awards osv haha!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar