tisdag 11 mars 2014

MEXICO - day 1

Det är en väldigt lycklig tjej som ni sitter och knaprar i sig ananas. 

Resan hit igår gick jättesmidigt. 


När vi kom fram till resortet var the Yaffa's (familjen vi åkte med till Jamaica) redan här. De visade oss runt i ett hus som lika bra kunde varit en dröm. Det kan typ inte ens vara sant. Jag visste inte ens vad jag skulle säga. 



Vi tog golfbilarna ner till the beach club och åt grym mat och badade i poolerna där. Jag såg nästan en val, räknas det?! Nästa gång ska jag inte missa den! 



Jag tog kidsen tillbaka till huset för mer poolbadande (till och med bubbelpool, whaaaaat?). Föräldrarna kom tillbaka och det vart mys i solnedgången. Lite folk kom förbi och gjorde en otrooooolig middag. Surf and turf Mexico style typ! Den middagen var aaaaaaamazing. Det var en väldigt lycklig au pair som satt där och sjöng allsång i sjukt vackra Cabo med två sjukt bra familjer. 

Glamouröst haha

Vi skulle kolla Frozen på kvällen och då smet jag ut för lite FaceTime. Det är ju dubbelskillnad nu! Det är 3 timmar till hemma i NY och typ 9 timmar till Sverige. Knas! 

God natter blev det på det efter det. Lyckades först göra det ute vid poolen innan jag joinade tjejerna i vårt egna lilla hus. 

Jag sov länge imorse och sitter nu och äter frukost med en killer view. Hur blessed är man inte? Helt otroligt är det. 

Vad mer finns det att säga? Kram på er. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar