torsdag 20 november 2014

Yoga, biblioteket och annat smått och gott

What a day!

Igår kväll träffade jag Kerstin på Starbucks. Vi köpte bland annat bussbiljetter till Baltimore så nu åker Kerstin, Marlene och jag till Baltimore på lördag över dagen! Får se hur det går då vi inte har det blekaste vad vi kan/ska göra men det löser sig alltid :)

Idag jobbade jag som vanligt på morgonen. Tog mig sen till Giant för att handla och till gymmet för Yoga. Det var faktiskt väldigt, väldigt bra. Jag hittade dock till att börja med inte ens till dit jag skulle. Gymmet är stort och rätt så smart utformat men för en nybörjare som smyger runt för första gången så finns det ju absolut rum för förbättring.

Efter gymmet så tog jag mig till 5 Below och bara av en händelse så träffade jag Natalie. Hon skulle till 5Below för att handla handskar och jag tog mig dit för en vattenflaska. Så kul hade vi trots att det var helt oplanerat! En vattenflaska jag gillade hittade jag inte men fick istället med mig en yoga-matta för ynka $5.

Jag tog mig snabbt som ögat hem för att vid 12-tiden sitta vid datorn och boka en tid för uppkörning. Tiderna gick åt SÅ himla fort. Bara medan jag tänkte försvann typ... 60% av tiderna som erbjöds och då var det 12.08. Helt sjukt. Nu har jag i alla fall uppkörning planerad December den 28e klockan 9.30 på morgonen. 

En dusch, lite lunch och fix på det och sen gav jag mig av till biblioteket. 


Var där ett bra tag vilket minsann resulterade i en parkeringsböter. Så himla urkigt! Jag tog mig till biblioteket för att spara pengar tänkte jag i jämförelse med Starbucks men istället så blev det... 4 gånger så dyrt.. Haha. Ja ja.. Är man dum så får man väl lida för det också. 

Hade en timme att döda mellan biblioteket och då jag behövde hämta upp tjejen så jag bara körde runt men det resulterade minsann i att man blev fast i trafik. Summan av kardemumman: jättebra start av dagen, inte så hemskt bra avslut haha. Inga sura miner dock. En ny dag imorgon! 

Fick brev av Spenser som gjorde mig glaaaaaaad! Han kan han.

Killen kommer hem från sin skolresa ikväll  så Imorgon har jag två kids igen. Jaaaa..... Nej nu kallar sängen på mig. God natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar