tisdag 25 november 2014

Här var det fullt upp

Hallå!

Vet mycket väl att jag har lite dagar att ta igen och jag planerar absolut att göra det.. Måste bara finna tid. I helgen har det varit fuuuuullt upp! Så himla mycket har hänt och skett. 

Var ut i torsdagskväll och träffade lite nya tjejer. En dansk tjej från mitt cluster som jag känt sedan innan och där var också en tysk tjej som hette Angela, en till dansk tjej som hette Pernille och Alex, en svensk tjej. Vi delade på pannkakor och drack varm choklad. Jättemysigt! 



I fredags jobbade jag och sen tog jag mig och åkte skridskor i Philly med Patricia och Hodaya. Kerstin träffade oss där och vi hade en mysig kväll med en massa åkande! 

Sorry for your eyes being closed Patricia!

Min lördag spenderades i Baltimore och min söndag i Atlantic City. Det är en helt annan historia och får helt enkelt bli ett helt annat inlägg. Until then! Ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar