onsdag 1 april 2015

Fading out again

Vardagen fortsätter sina stilla gång sådär veckan innan Spring break.

Allting är så ordinärt, samtidigt så himla smäckfint! 

Min måndag var ovanligt stressig. Jag har som rutin att vara klar med tvätten innan klockan 10 då jag har lektion. Igår behövde jag dock ta kidsen till skolan vid åtta och det sabbade hela alltihopa! 

Jag skjutsade kidsen och tog mig sen till tre av dagens fem butiksbesök. 

Hon är så himla rolig! 

Släpandes på en massa matkassar kom jag sen hem för att avsluta del ett av tvättandet och för att packa upp allt innan jag rusade på lektion vid 10. 

Lektionen var som vanligt bra. Vi har prov på onsdag (imorgon) så det var prepp för det. 

Efter lektionen tog jag mig till butik nummer fyra och sen en snabbis till gymmet. Var ett otroligt oproduktivt pass, fick inte alls mycket gjort men... Man var ju där i alla fall... Tog mig från gymmet vidare hem för att avklara del två av tvättandet, skära upp massa frukt på begäran och duscha. 
Börjar bli en vana att fastna med dessa 3 pyren nu för tiden 

Bestämde mig kort och gott för att ramla på gymmet också. Mitt knä uppskattade inte det alls! 

Därefter tog jag mig till dagens femte butik, sprang ärenden innan jag tog mig till postkontoret för att lämna paket och sen kunde ta mig och plocka upp barnen från skolan. Vilken dag! 

Resten av dagen var hyfsat händelselös. Hade middag och skulle träffa Kerstin på kvällen men då vi båda var så trötta efter brist på sömn så bestämde vi oss för en tisdagsträff istället. 

Min tisdag har varit väldigt annorlunda. Tänkte mig ett tidigt gympass men fastnade vid Skype med Koppar. En så himla mysig vän det där alltså! Han kan han! En snabb Skype blev knappa tre timmar sen rusade jag till gymmet innan det för att sen ta mig till lektion. Gick strålande det med! 

Efter lektionen pluggade jag sociologi i bilen väntandes på barnen. Hem och äta tidig middag följdes det av. 

Råplugg!

Träffade Kerstin efter det och bo började boka grejer för resmånaden! Jättekul ju :D allting börjar falla på plats! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar