onsdag 15 april 2015

Vardagen är tillbaka!

Nu har jag haft världens blogga-ikapp-marathon här. De senaste dagarna har varit så fyllda med skojigheter! Kan knappt fatta att det här är livet jag lever. Jag är verkligen vid en punkt i tiden just nu där jag bara njuter av livet i allmänt. Jag har så himla mycket att vars nöjd och glad över. Sjäääälvklart har jag dippar jag med, men min "normalnivå" just nu och typ senaste månaden är en tillvaro fylld med lycka, och hur fantastiskt är egentligen inte det?

Vardagen är tillbaka precis som vanligt just nu men det känns faktiskt inte alls så himla tokigt. Tillbaka till det normala! 


Min måndag var rätt upptagen. Jag tog mig till gymmet direkt efter morgonjobb där jag fullkomlig imponerade mig själv när jag sprang. Åh så mycket bättre det blivit! När jag egentligen bara ville sluta springa så vände jag istället på det helt och gjorde mycket bättre ifrån mig än vad jag hade tänkt mig alls. Har aldrig haft den typen av disciplin innan men börjar sakta men säkert bygga upp den. Så himla kul! 

Hade lektion efter det där jag fick tillbaka sociologiprovet jag gjorde innan min resa. Det kändes som att det hör provet gick sämre än det första men... Det var ju inte fallet! 



Min lärare kom fram efteråt och sa att det var synd att jag inte fick ett faktiskt betyg i ämnet vilket är så himla sant. Hade ju varit strålande bra men det! 

Ärendesspring efter det innan jag kunde hämta kidsen och få in jobb som vanligt.

Tog mig till Ikea och såg detta. Swe rep! Känns alltid bra att se det haha :) 

 Dagen till ära så tog sig tjejen och jag på manikyr och pedikyr. Det var inte så hårt att jobba just där och då alltså haha. Plånboken kanske inte höll med men Det var det ju värt. Min värdtjej är så rolig att ha hos sig. Vi satt och pratade om våra första crush's och hon berättade smaskigt skvaller i en 13-årings värld. Kommer ju själv ihåg hur man var där och då och.. Ja du.. Jag ser massor massor massor av mig själv i henne.

Vi hämtade upp hennes bror innan vi tog oss hem för middag. 

Måndag kväll träffade jag en massa tjejer på Starbucks, vi tog oss efter det på Froyo




Tisdag var lugnare men också så himla bra! Jag tog mig till gymmet för att träffa Karina. Jag ville köra mer vikter men ville inte stå själv bland alla biffar så bad henne att komma med mig och snäll som hon är gjorde hon det. Det förvandlades till ett superpass! Vi körde mycket tunga vikter och bra träning! Båda upptäckte att  vi är bra på vissa grejer och mindre bra på andra så nu har vi satt upp mål, uppgifter och är taggade för framtiden (imorgon hahaha!). As bra ju! 

What else? Jag hade lektion efter gymmet och fastnade sen snabbis med Kas innan jag plockade upp kidsen och vi tog oss hem. Middagen bjöd på en massa, massa framtidsprat. Att flytta cross-country när man har barn är inte lätt alltså... Spännande vilken fas de är i just nu. Jag är sjukt nyfiken på hur allting avslutas. Vi får se! 
Från Hiken! 

Nu är jag i fas och ska äntligen i säng. 
Until next time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar