onsdag 15 april 2015

NHL hockey och avslappnade lördagskvällar

Jag vaknade lördag morgon och for direkt till gymmet. Tåget tuffar på!

Direkt när jag kom hem så kom Danska Karina förbi och hämtade upp mig. Destinationen för dagen var Wells Fargo Center för att kolla på när Philadelphia Flyers spelade mot Ottawa Senators. Hockey hockey hockey!




Matchen var väldigt underhållande att titta på! Vi satt bredvid fem killar från New York som var Ottawa fans och det gjorde inte grejen sämre. Killen som satt bredvid mig visste jättemycket om Svenska musiker haha. Han kunde en MASSA fakta om Sverige och sa att det berodde på att han hade kollat upp orsaker till att svenskar var så bra på musik. Rätt så intressant ändå haha!

En av "dörrvakterna" gick från stiffy till dansgolvets kung på två sekunder. DÖSKÖN! Skrattade SÅ mycket!  
"Wiggle wiggle wiggle wiggle wiggle" SÅ JÄKLA SKÖN KILLE! 
 Tyvärr förlorade ju Flyers men det gjorde väl egentligen inte så mycket. Det var kul att se och nu kan man checka av pro-hockey!

Vi kom hem runt fem-tiden igen, Karina släppte av mig och jag väntade då på Anthony. Vi tog oss och handlade matvaror för att fylla på huset åt min värdfamiljs återkomst dagen efter. Vi tog oss till Trader Joe's, Giant och för att tanka bilar, allt var fixat och klart liksom!


Jättebra och lugnt avslut på dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar