söndag 5 april 2015

En quick update innan man far på nya äventyr

Hejsan alla goa, glada människor!

Lördagkväll här borta och jag är inkurrad i lakan efter en strålande dag med Kerstin. Vi har spenderat hela dagen inne i Philadelphia. Det har varit blåsigt men soligt och jättemysigt!



We're so fancy!
Macy's. De har en årlig blomshow och hade bland alla kläder en massa blomställningar. Jättefint!

Indipendence hall

Det är ju en alldeles strålande lördag!!!


En riktig chilldag, tror alla håller med om det..

Vi avslutade med middag på Chili's för att avsluta en bra dag och peppa för ännu en bra en imorgon. 

Denna resa som jag tänkt på så mycket, nu blir den minsann av! Jag har knepat och knåpat och tänkt och planerat och i fredags (igår) så bestämdes tillslut allt. Strålande bra ju!

Imorgon kväll tar jag en nattbuss till Columbus i Ohio. Från Columbus tar jag mig sen vidare till Indianapolis i Indiana för att spendera natten. Dagen efter tar jag mig till St Louis i Missouri för att därefter ta mig till Louisville i Kentucky som sista destination innan jag beger mig hemåt.


Jag är jättetaggad! Jag reser som sagt solo men tror att det kan bli hur bra som helst. Väskan är packad, batteripacken och kameran är laddad och jag är preppad. Vädret ska inte vara det bästa och risken för att saker går helt fel finns ju, men jag är så taggad!

Organiserat kaos! 
Ska försöka hålla bloggen halvt uppdaterad under resans gång. Kommer bli en himla massa flyttande från ett ställe till ett annat men det ska ju bli så kul! 

Redo! 
 Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar