torsdag 16 april 2015

Get closer to me

Hejsan där! 

Onsdagen är förbi och den har varit väldigt konstig... 

Dagen i en sammanfattning är väl att jag jobbade imorse, tog mig till matbutiken, tvättade kläder, tog mig på frukost med massa andra tjejer, hämtade Karina, hade lektion, gymmade med Karina, handlade bagels, tog mig hem och fixade, handlade sushi åt mina värdbarn, hämtade killen efter golf, hämtade pizza till middag, tog oss hem på middag och nu är jag off ihopkurrad i min säng. 

Jag träffade en drös med Au pairer på Narberths Farmers Market där vi åt frukost och mummade. Jättetrevligt!

Därefter var det en vanlig onsdag skulle jag säga. Gymmade med Karina idag också. Jag introducerade henne till mitt parking crew, i alla fall två utav tre så får se om hon också blir distraherad påväg in till gymmet. De är så goa! 

Vi körde mer mer mer styrka. När vi lämnade gymmet var kroppen inte helt med på noterna och det var väl här som det började gå utför.. Det kändes till att börja med som att jag var uttorkad typ även fast jag dricker en massa massa vatten.. Otrolig huvudvärk, ont i kroppen, himla högljud andning och varm som feber. Ingen aning vart det kom ifrån och bröt ut från ingenstans liksom. Har och hade så himla ont... Tog en lång varm dusch, satt mig i sängen för att fixa något och kunde inte ta mig ur sängen efter det. Satt och tänkte vad jag skulle ha på mig och vad jag skulle göra resten av dagen men jag kunde inte ta mig ur sängen. Bestämde mig för en tupplur då jag hade extra tid dagen till ära men även när jag vaknade upp från den 1,5 timme senare så mådde jag inte bättre.

Jag hade mer ärenden att springa så gjorde det. Kunde inte äta mycket till middag då jag inte hade någon matlust och nu är jag ihopkurrad i sängen och tycker synd om mig själv. Vet inte vad det är men hoppas att sömn ska bota det till imorgon. Här har vi inte tid för sånahär fasoner. 

Positiva från dagen är att jag fick myspaket från Sverige! Har pratar massor om Svenska Fiskar (godisen) med mitt parkering crew, nämnde det för pappa och ett paket med massa godheter dimper ner i brevlådan. Familjen älskade det lika mycket som jag gjorde, precis som när Petra skickade paket! Marabou är uppskattat även här i Staterna haha :) 



Until next time från en sjuk(?) tjej här i Staterna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar