måndag 7 april 2014

Veckan som var

Hejsan!

Oj oj oj oj vad fort den här dagen har gått! Helt galet... Har skypat i omgångar och det har fullkomligt ätit upp dagen!

Jag har tre stycken påbörjade men inte avslutade inlägg från förra veckan.. Så typiskt! Vad har jag haft för mig?

I tisdags träffade jag Spenser på en catch-up lunch at Cosi. Så himla länge sedan jag träffade honom så det var hur bra som helst!

Denna kille inenbär så himla mycket drama... (haha)




Tisdagskväll efter jobb så träffade jag Dave ännu en gång. Vi pratade om Broadway här om dagen och bam så blir man jätteöverraskad! Han hade biljetter till Wicked så den såg vi i söndags. Var verkligen så himla excited! Kunde inte blivit ett bättre avslut på tisdagen än där. "Spontant lekande" med tändare med ljus som inte går att släcka, halv-cupcakes för att fira månad. Ja det var bra grejer!



I onsdags träffade jag Sara och Sophia, fina tjejer! Vi körde en mall-runda i White Plains med lite lunch, så bra grejer!




Var på onsdagskvällen lite illa till mods då tordagen innebar 3 år sedan mamma gick bort. Pratade med min värdpappa och hon sa så otroligt otroligt fina saker. Lite det man behövde.

Torsdagen blev en annorlunda dag.. Strålande fint väder (någonting jag alltid kommer förknippa med mamma) var det så jag satt mig ute på baksidan och bara existerade. Jag har alltid freakat för att tiden gått så himla fort men i torsdags vart det istället mycket tankar på den vilsna 16-åringen jag var då. Mycket har hänt sen dess. Det blev en väldigt lugn dag med ett långt skypesamtal med älskade, saknade Petra. Blev även överraskad när Dave tog sig förbi en snabbis mellan jobb och jobb bara för att finnas till. Man är tursam som få och det värmer gott i hjärtat.



Måndagen och fredagen innebar lattid på förmiddagarna och eftermiddagarna denna vecka har för det mesta inneburit vanligt jobb. Det var en hyfsat enkel vecka så det tackar man ju för!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar