fredag 11 april 2014

Måndag; Gavin Degraw

Det är fredag imorgon och jag skriver om min måndag... Det är lite det tempot jag håller nu för tiden... :(

Måndagen började väldigt händelselöst. Jobbade några få timmar innan jag fick bege mig hemifrån något tidigare. Josi kom och plockade upp mig hemma vid 7.30pm tiden och vi tog oss till Port Chester. Väl där träffade vi Matilda och Emma och vi fyra tog oss till The Capitol. The Capitol är ett litet, mysigt konsertställe i Port Chester och kvällen till ära så skulle Gavin Degraw uppträda. 

Förband innan Gavin var en tjej som hette Rozzi Crane och även Parachute, båda så himla bra! Man blev jättepepp! Efter Rozzi's uppträdande träffade hon folk vid ett ställe så tog mig dit med Josi där vi fick biljetten signerad och grejade. Jättebra grejer!



Gavin själv då? Så sjukt bra!!! Jag har väl alltid tyckt att han varit helt okay. Då jag var ett stort fan av One Tree Hill så har man ju självklart hört "I don't wanna be" men sen jag kom till USA har jag lyssnat på hans låtar mer och bara gillat det så himla mycket. Att se honom köra alla de där låtarna som man gillat så mycket var kungligt! Det var en drömmig måndagskväll som uppskattades en massa, gillas!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar