torsdag 24 april 2014

Farmor och "plastfarfar" på besök

Tisdagen var en riktig slödag fram tills att kvällen kom. Såg till så att läxor var fixade och att alltid var klappat och klart då barnens farmor kom hit med sin man. Mina värdföräldrar åker iväg till St Barth på födelsedagsfirande så denna gången har jag hjälp av dessa braiga människor.

Vi pratade kommande veckan då en hel del aktiviteter är inplanerat och fixade sedan mumma middag. Jag blev sen off och fick stressa mig iväg till Cluster meeting i White Plains. Alltid så trevligt så! Begav mig efter det direkt hem (tidigaste tisdagen på länge hehe) för att säga hejdå till min värdmamma som skulle ge sig av tidigt tidigt morgonen efter. Hon var så gullig så, gjorde mig väldigt glad! 

I säng på det och tisdagen var avklarad. Superredo är vi för kommande 5-6 dagarna också. Mer jobb men det blir nog så bra så! Får förhoppningsvis ut någonting i längdenav slitet. Märkte här om dagen att jag inte får någon helg ledig i april, inte bra inte bra... Får prata med min värdmamma då jag verkligen vill ha mina helger.. Får 12 stycken under min vistelse här, inte alldeles för mycket tycker man ju kanske..


Har verkligen 0 passande bilder så.. Man tar ju vad man haver haha! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar