fredag 18 april 2014

Skärtorsdag - lite av varje

Hi there! 

Gårdagen då? Vad bjöd den på? Tog mig upp för jobb på morgonen för att sen ta mig till gymmet. Hade ju där planerat att träna med Mike men någonting var superfel dagen till ära och ingen PT var där, inte heller någon att fråga var där. Körde lite på löpband och gick sedan upp på övervåningen och köttade massa ben. Funkade ju bra det med! Inte bar det så man hostade och äcklade sig så mycket heller, det vänder till det bättre! 

Tog mig hem och fixade innan jag satt mig ner och jobbade med min fina läxa som jag fick i söndags av Dave. Vi kollade över gammal matte och det gick så jäkla dåligt... Snäll var han då och gav mig läxa haha! Kött på den (: 

Skypade också i omgångar! Tog först en snabbis med Sofie, mysigt och strålande bra! Drog sen till en med mina stjärnor Moa och Tuva. Ååååh, saknaden tjejer. Ni är ju någonting alldeles speciellt! 



Tog mig iväg och hämtade kidsen. Ledig kväll innebar att vi tog oss till Greenwich för att släppa av 12-åringen hos en kompis och sen ta och och äta på Boxcar Cantina. Yum yum yum! 

Kompisens hus.. Killer view över vattnet och bara... Ja.. Haha.

Vi tog oss hem och kolla på Grown ups innan det var dags att sova, en alleles utmärkt dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar