torsdag 24 april 2014

Kärt återseende!

Halloj! 

I måndags träffade jag äntligen Spenser igen. Hämtad upp honom och visade honom vår country club och alla de galna husen där omkring. Vi tog oss sen ut till rikemanshalvön här i Rye för att spana ännu mer hus innan vi tog oss till Buffalo wild wings för käk. 



Jag fick för mig innan jag kom hit till USA att jag så gärna ville se en 2 dollar sedel då jag hört att det fanns såna. För flera månader sen så skickade Spenser en bild på en som han hittade när han städade sitt rum och nu när vi satt där och åt så överraskade han mig. Jag fick minsann 2 dollar sedeln! Sist jag hörde något hade han tappat bort den igen så det var verkligen en riktigt överraskning. Big deal! 


Brandlarmet gick i byggnaden då biosalongen i samma hus bränt någonting så det var matro osv haha. Vi var ändå himla duktiga på att låstas som ingenting. Tyckte mer synd om de stackarna som var mitt i biofilmer och behövde ta sig ut utomhus. 


Efter var det hemåt för jobbelijobb. Inga konstigheter där inte! 


Denna hunden sover som om hon blivit påkörd ibland.. Haha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar