tisdag 8 april 2014

Lördag; Miley Cyrus

Dags att ta igen lite här!

Min lördag började som så många andra dagar men slutade alldeles speciellt.

Jag jobbade 8am-3.30pm innan jag sen kunde ta mig till tågstationen för att ta tåget till City. I city hade jag Nathalie, Emma och Sara väntandes. Mötte upp de sköna bönorna på Sockerbit (svenska godisbutiken, YUM!) där vi inhandlade lite "nödvändigheter" inför Miley Cyrus! Tunnelbanan tog oss till Barclays och sen var det bara att köra! 

Sara, Nathalie och Jag

Sen ville Emma vara med på ett hörn haha

Bööönorna! 
Vi hade himla bra platser ändå med en fin utsikt över scenen, bra kirrat Emma! Och vilka öppnade för kvällen om inte Icona Pop? Lite Swedish rep sådär!


Icona Pop fick verkligen igång en. Emellan Icona Pop och Miley kom någon annan tjej ut som gjorde allt väldigt förvirrat då ingen visste vem hon var och då hon var rätt.. Lam... Men det är väl bidragande det också haha!

Miley var helt galen haha. Himla intressant var det verkligen och har en del bilder jag inte ens vet om jag kan lägga ut på bloggen av flera anledningar så tar väl de som är "lagom" haha. Hade i slutändan väldigt kul och det var sjukt värt. En upplevelse helt klart! Hon gjorde faktiskt ett sjukt bra jobb. Började sjukt galet och extremt, blev i mitten väldigt personlig och allmänt tacksam och avslutade med ännu en extrem och rätt vulgär baam. Haha love it.

Antar att hon vet hur man gör entré 





Folk kastade upp massa saker på scenen, som bland annat denna. Hon var himla rolig när det kom till det och gjorde det värt mödan för de som kastade upp det. 
Hon gjorde lite uttåg, som denna, på en korv... För att varför inte? 
Efter korvuttåget kom hon tillbaka och sjöng "We can't stop" och "Wrecking ball" vilket var rätt galet haha. Ännu ett uttåg och då började folk verkligen röra sig mot utgångarna (vi gjorde liksom det med) men it's not over til' it's over! Hon kom tillbaka ännu en gång och körde "Party in the USA" vilket var ett sjukt bra avslut haha. El grand final. Surt för de som redan begett sig därifrån!




En sjukt bra kväll verkligen! Man tackar för det tjejer! Mumma! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar