fredag 11 april 2014

Måndag, tisdag och eventonsdag!

Halloj halloj!

Mycket pågår här mest hela tiden. Min måndag och tisdag var väl rätt uneventful bortsett från konserten i tidigare inlägg. I onsdags träffade jag Sara och Sophia i White Plains för ännu en galleriarunda.

Onsdag eftermiddag blev intressant då min värdmamma fick hinder, resulterade i att jag hämtade två av mina kiddos plus en av deras kompisar vid 3.15. Hemma ca 3.38, snabbar med att fixa mat medan tjejerna packade väskor och bytte om för att sedan lämna huset vid 4.00pm för att ta de till dina hockey tryouts. Det är verkligen så annorlunda här från hemma. Hon är 11 år och måste gå och "visa sig värdig" för nästa års team. Jättestressande ju! Varför måste det vara så döproffesionellt hela tiden?


Tog mig hem för att handla grejer med 12-åringen som skulle på klassresa till Boston sen kom 7-åringen hem med min värdmamma. Min värdmamma begav sig till yoga-träning men då min värdpappa hade födelsedag i torsdags (dagen efter) så skulle vi baka kaka. Gjorde en tårta till honom och sen brownies som 7-åringen kan äta, fick även se till så att alla duschade osv. Det var mycket på gång på samma gång, på något sätt gick det ihop sig i alla fall. Bra grejer! Jag och tjejen kan ju det där med att göra tårtor haha. Minns ni 7-åringens födelsedagstårta?


Blev väl lite liknande denna gången haha. Inte lika extremt men han älskade den verkligen. Tjejen kan det där med att designa kakor.

Själva kakorna är red velvet cake. De beskriver det som röd chokladkaka, jag vet inte.. Kanske!

Happy 48!
Bra händelserika men händelsefattiga dagar helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar