tisdag 15 april 2014

Sjukligt sjukligt

Hejsan! 

Blir jättefrustrerande när jag tänker på dagen och gårdagen. Är inne i ett himla slöflow just nu. Visst att jag fortfarande mår dåligt men ändå. Har inte gjort någonting idag. Legat i min fotölj och tyckt synd om mig själv.. Inte okej :l ! 

Jag kom jag iväg till 7-åringens lilla framträdande. Det var kort men så himla gulligt. Jag gillade det massor och han var så stolt så! En liten pjäs och en sång om varför man ska återvinna :) 


Jag har helt ärligt inte så mycket att komma med.. Vardagarna har börjat bli transporter till helgerna, någonting jag inte är ett stort fan över. Måste komma tillbaka in i ett carpe diem-flow istället. 

Har pratat framtid med min värdmamma idag (alltså som i nästa vecka och den efter det). Mina värdföräldrar åker iväg till St Barths och farmorn kommer hit med sin man. Har hört så mycket bra saker om dom så ser fram emot det sååå mycket. Släkten till den här familjen är ju faktist alldeles dreamy. Det blir mycket att göra den tiden men jag ser verkligen fram emot det. Gillar organiserat kaous, då funkar jag som bäst! 



GPS:en i bilen tyckte av någon konstig anledning att vi var ute på äventyr. Som en båt typ... Fascinerande haha!

Trots mitt sjuka tillstånd igår så tog jag mig ut på kvällen och träffade Dave. Det blev ett diner-besök och sen bara vara. Jättebra grejer. Vad hände dock? När vi tog oss ifrån dinert så började det snöa! Mycket också! Helt sjukt ju.. Från sommarväder till halvtaskigt för att sen bli rena rama vintern. Snön stannade dessutom och försvann inte förrän på förmiddagen. Helt fel. Nog får det ju vara någongång. 

Tjejen hade idag en kompis över från skolan, inga läxor hela veckan innebär ju så himla mycket mer fritid (tackar passover!) vilket uppskattas en himla massa. Vi skjutsade hem den här kompisen på kvällen och hon bodde på country clubens ägor (finns vanliga bostadshus på country clubens massiva område). Husen där är så fina så jag vill gråta haha! Som små perfekta modellhus liksom. Det är så himla redigt också, känns som att det aldrig ens regnat på de där husen... Vissa människor alltså haha! Får smygfota lite nästagång. Jag drömmer mig bort samtidigt som jag inte skulle vilja bo där själv haha. Livsstilen är alldeles för pengafokuserad för att det ska vara kul men att beundra på avstånd är ju aldrig fel haha ;) 

Jag bokade av någon briljant anledning in  ett PT-pass imorgon vid 8.30am. Undrar vad han kommer säga då jag förmodligen kommer hosta banan av honom.. Får se om han ens vill ha mig där men det lär ju märkas :3 . 

På Söndag då! Dave hade den braiga idén att ta sig till Six flags i New Jersey (nöjesfält) och efter lite tittande föreslog han här om dagen att vi skulle åka nu på söndag och att jag skulle fråga mina tjejer. Jag var med Sara och Sophia där och då på en av våra mall-rundor så det gick ju smidigt att fråga de och de var ju på! Sara frågade Emma och hon vad ju också taggad på massa roligheter så viiiiips så ska vi nu dit på söndag. Så himla taggad! Amusement park American style. Jag älskar bra idéer och det här blir ju inte mycket bättre! :) 


Nu blir det sova och försöka preppa mentalt för gym imorgon, ska bli bra grejer förhoppningsvis! 

Kram på er amigos! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar