måndag 24 februari 2014

Slapp jobblördag

Kör ett bloggmaraton. Kom fram till nu att jag inte gillar att spara allt så ska sluta med det och gå tillbaka till gamla rutiner haha :)

Min lördag var jätteslapp! Jag började inte förrän klockan 11. Då var alla redan matade osv så det var lugna puckar. Jag såg till att alla bytte och och gjorde lunch att ta med till lillkillen. 11.15 tog jag med tjejen och lillkillen till deras mammas butik där vi släppte av tjejen och hämtade upp en present killen skulle ge bort på ett födelsedagskalas. Jag lastade in honom i bilen och sen tog vi oss till Chelsea Piers i Stamford där det var dags för kalas. Chelsea piers var ett ställe lite liknande Fyrishov i Uppsala. Det var allt möjligt i sportväg. De hade simhall, isrink, tennis- och squashplaner osv osv. Födelsedagskalaset var vid ett gymnastikområde så medan kidsen lekte så satt jag kvar och bara kollade. Sällskap fick man ju också. Öppna och trevliga amerikanare. Me like! 


Vi tog oss hem två timmar senare. När jag kom hem vandrade jag runt i huset och gjorde saker och BAM så stod helt plötsligt en vas med blommor på en av bänkarna. Att det är leveranser som kommer hit är ju inte helt ovanligt men att det är till mig är desto mer ovanligt. Fina blommor gör mig alltid glad så detta gjorde mig självklart jätteglad men väldigt förvånad. Mina värdföräldrar var väldigt muppiga, gulliga och roliga pga det haha.



Jag och lillkillen tog oss ut i snön för ännu mer sledding och målande i snön och sen tog vi det bara lugnt. Det gick sååååå fort och BAM så var klockan 8.30PM och jag var off igen. Sjukt snabb och smidigt dag!

Han kan minsann! 


Vääädret <3
Jag tog mig till Starbucks och efter det mötte jag upp gym-Jon. Mycket prat blev det innan jag tog mig hemåt igen. En lagom och lugn lördagskväll, det gillas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar