måndag 24 februari 2014

Nya upptäckter dör man aldrig av

Hallå där!

Ännu en helg flyger förbi bara sådär... Denna har varit en bra en! Vad har man haft för sig då?

Min fredag bestod av vardagligt jobb. Fick iväg kidsen till skolan och bänkade sedan mig själv framför hockeysemin då Sverige spelade mot Finland. Mitt hjärta gjorde ont i slutet av matchen men vann gjorde de ju minsann!




Någon kunglig final blev det ju dock inte :( När jag hämtade upp kidsen på skolan så var de jättebesvikna haha.. Inte kul alls! De var dock jättetaggade på att heja på Sverige i finalen. jag har producerat mini-svenskar här minsann! De gillar "JOOOLESKOOOM", kladdkaka och Sverige i sport. Win!

Himla lugnt var eftermiddagen. Tog mig ut med sjuåringen som vanlig vardag haha. Vädret var strålande så vi var ute ett bra tag innan det var dags att kirra middag. Jag vart sen off fredag kväll så jag tog mig till Norwalk i Connecticut och socialade. Himla bra grejer! Stannade där ett bra tag, vi tittade på "The other guys" som var himla rolig och random innan jag tog mig hemåt igen.



En trevlig fredag sådär, har inte så mycket annat att bjuda på än det där haha :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar