lördag 2 maj 2015

Everything's back to normal

Veckan har varit strålande och upptagen. Som vanligt!

Fick denna mysiga bild från helgen. Brandon, Viktor and myself!

I måndags var det ju all about att ta sig tillbaka till verkligheten efter en strålande helg i Princeton. Jag tvättade, tog mig till gymmet och träffade sen Patricia på en picnic på Haverford College's campus. Det var jättenice!

Vet inte hur gott man kan få en halväten picnic att se ut men det var hur gott som helst! Vi hade Lasagne och potatissallad och frukt och äppelkaka och grejer!

De har en veterinärlinje på Harcum och en av tjejerna som pluggar det hade föredrag och tog med sig en hund så.. Vi hade en supercool hund som sprang runt på lektionen och gullade. 

Svenska Alex flög hem till Sverige i onsdags. Vi träffades en bunt tjejer på morgonen och hade en hejdå frukost. Så himla sad när tjejer åker hem ju!! :/


Sprang ärenden med min värdmamma efter det och vi sprang sen runt i huset och tog kort på möbler hon ville sälja.

En av ärendena var att hitta skor till min värdkille. Vi diskuterade storlekar och hon skrev detta till mig.... Så himla uppmuntrande!

Jag hjälpte henne att lägga upp alla möbler på Craig's list och det var SÅ HIMLA KUL! Vi sprang runt och asgarvade.. Sånna moments är ju guld värda! Det payed off också då vi samma kväll hade fått en hel del erbjudanden på grejer. Vi kan det där med försäljning alltså ;) vilket team!

I onsdagskväll träffade jag Nian för froyo. Har inte träffat henne på länge, länge så det var nice!

Igår så hade jag en vanlig dag med volunteering och lektion. Träffade massa tjejer på kvällen för MER froyo. Yum haha..

Har inte varit på gymmet lika mycket den här veckan då jag inte haft tid men har istället varit ute på mysiga promenader.

Fint har det varit!

Idag kom värdtjejen tillbaka från Israel! Hon har ju varit borta i två veckor och jag var såååå taggad på att ha henne tillbaka. Hon kom hem runt 10-tiden och därefter så har jag hört en massa historier och sett bilder och hört mer historier och vi har pratar och myst. Så grymt ju! Har dessutom gjort typ mer tvätt än under hela min vistelse kombinerat. MASSOR MASSOR MASSOR men nu är alla så rena och fina så.



Hon följde med mig för att plocka upp hennes bror @ school. Att gömma sig var ju inte så lätt.

Fick idag även ett intressant e-mail. Min deadline för att bestämma när jag ville flyga hem var 23:e April. Jag skickade in alla papper för att åka hem 18:e augusti och.. Nu börjar det bli verkligt...!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar