torsdag 21 maj 2015

Trött som få!

Hejsan hejsan! 

Klockan är halv nio en fin onsdagskväll och jag är helt slut! Ska läggs mig så fort jag är klar med detta. 

Min onsdag har varit utmärkt! Gymmade imorse. Körde på med ett veckoprogram från gymmet. Blir klar med det samtidigt som det är dags att ge sig av så kör på tills dess. 

Brukar bli programmet 2-3 gånger i veckan, improvisation 1-2 gånger i veckan och Cardio Kickboxing eller något annat mysigt pass 1 gång i veckan. 


Funderar mycket på gymmet nuförtiden. Jag är ingen hardcore gymmare. Inte för fem öre. Vet inte vad jag sysslar med ibland, men framsteg ser jag ju ändå. Personligen ser jag framsteg i att jag ständigt blir starkare. Andra snälla människor har gett mer utseende-kommentarer (något jag själv inte märkt av alls). Jag sitter och finular lite nu dock då mitt mål egentligen inte är att kunna lyfta så tungt som möjligt (även fast det faktiskt är jättekul!), utan att bli mer tonad. Så... Ja... Jag finular vidare. 

Efter gymmet så träffade jag Karina för lunch. Tacksam att Karina faktiskt uppskattar lite hälsosammare grejer. Blev en kålcaesar på Sweetgreen. Yuuuuum! 


Karina har varit hem till Danmark och tillbaka så fick höra lite om hennes resa osv. Jättetrevligt!

Jag tog mig hem för att ta emot en människa som köpte en grej av oss. Tog mig därefter till skolan för att plocka upp kidsen. 

For med killen till en hobbybutik där han köpte lera för ett skolprojekt och.. Middag på det och nu är det som sagt dags för söööööömn snart!

Imorgon blir det volontärarbeta med tyska Nathalie. Har även tänkt ta mig och simma på gymmet imorgon. Switch it up a little! 

Min värdfamiljs gamla Au Pair kommer också förbi och stannar över helgen! Denna tjej är tydligen den tjej jag är som mest lik så jag ser fram emot att träffa henne. Imorgon kväll ska jag också se Pitch Perfect 2 med Kerstin. Fylld dag. Nu: SÖMN! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar