torsdag 14 maj 2015

Vissa dagar är behagligare än andra

Idag har jag haft en strålande dag!

Igår kväll hände inte så mycket mer än jobb och att jag träffade Val från gymmet. Meningen var att vi skulle titta på serier men det blev inte så mycket med det utan mest pratande. Jättetrevligt hur som!

Jag har knappa hundra bilder på värdtjejen från igår när hon lekte med min mobil. Win haha...

I dag så jobbade jag imorse som vanligt. Jag tog sen en hel armé med barn till skolan. Jag kände mig som en clownbil när ett barn efter ett annat hoppade ur bilen när jag släppte av de. 

Bestämde mig för att ta mig hem efter det och äta en riktig frukost innan jag tog mig tillbaka ut och till gymmet. 

Jag planerade för Cardio Kickboxing men fastnade pratades med Antonio och Eric (som vanligt) så började inte träna för än en och en halv timme efter att jag kom dit. Hade hur som helst ett jättebra pass efter det! 


Jag tog mig snabbt till Trader Joe's efter gymmet för att handla mat. Hem, en snabb dusch, ut och känna sig fräsch och träffa Jaqueline på Ruby's för shake.

 

Vi hade en mysig pratstund om au pair livet generellt. Brandmans-Anthony ringde mig sen och vara i området och jobbade så jag sprang in i honom i 5 minuter innan jag tog mig hem igen där jag befinner mig nu.

Jag ska alldeles strax plocka upp min värdtjej. Det blir lite "jobb" på det och sen ska jag träffa Kerstin senare ikväll. Vi ska boka de sista grejerna för våran resa och sen är det mesta falla på plats. Jag är även mitt i att planera min sista tid I USA EFTER min och Kerstins resa innan hemkomst till Sverige 18e Augusti. Jag är taggad! :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar