tisdag 12 maj 2015

produktiv måndag, check

Hallå hallå!

Min måndag fortsätter i förra veckans tecken. Mycket ärenden som sprungits, precis som jag gillar det!

Vanlig morgon imorse innan jag gjorde tvätt medan jag skypade med Koppar. Så mysigt så! Andra ärenden kallade på mig efter ett tag och jag behövde rusa men blev lite prat i alla fall :)!!

Började med att ta mig till biblioteket för att donera lite böcker och filmer. "Donera" verkar vars the key word right now. De donerar grejer åt höger och vänster. Himla bra grejer ju! 

Jag tog mig till Bagelstället efter det innan jag tog mig till gymmet för kött. Vart ett helt okej ett. Körde självklart på tips jag fått från Koppar och det kändes bra! 


Har även detta parallellt från gymmet. Inspiration men håller mig inte till det så himla noggrant. 

Tog mig till Marshall's för att lämna tillbaka kläder åt min värdmamma, tog mig vidare till Trader Joe's för att handla lite mer mat och sen hem en snabbis innan det en timme senare var dags att ta sig till skolan och hämta tjejen. Hon hade mattegrej efter så släppte av henne, tog mig hem och hjälpte min värdmamma med matlagning innan jag tog mig tillbaka, plockade upp henne, tog oss hem, släppte av henne och sen tog mig tillbaka till skolan för plocka upp killen efter golfträning.

Vi hade grillat till middag och det var HUR gott som helst! Yum yum yum!!!

Himla trött brud här borta nu, man säger tack och god natt. Until next time! 



Jag finner ju Humans Of NY någonting som är strålande bra. I absolutely love it!

fick precis detta av min värdmamma vilket gjorde mig alldeles blödig. Dessutom sammanträffande då jag precis i förra inlägget skrev om hur det började kännas som att saker bara blir bättre och bättre mellan oss. Henne uppskattar jag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar