torsdag 19 mars 2015

You need to know how to

Idag har varit en strålande bra dag! Jag vet inte om det beror på att solen skiner, att jag varit så produktiv på gymmet den här veckan, att jag började min dag med en protein laddning, att jag hunnit med så mycket men att det ändå känns som att jag har haft så mycket tid över till andra grejer också, att jag har världens bästa vänner här, i NY, i Tyskland, hemma, överallt... Jag vet inte vad som satt krydda på dagens atmosfär men jag tackar och tar emot!


Jag var klar med "jobba" ovanligt sent igår kväll. Middagen tog jättelång tid, det var ju i och för sig rätt så mysigt. Vi gjorde någon ljudfrekvens grej Som var rolig.. Det var liksom ett ljud och de ändrade frekvensen hela tiden. Efter ett tag kunde man inte höra det längre. Alla höll upp handen och när man inre kunde höra det längre så fick man ta ner den. Dåligt förklarat men det var roligt haha. 

Efter så tog jag mig till Yapple yoghurt för att träffa danska Karina. Vi hade hur mycket som helst att prata om! Hon åker snart till San Francisco i en vecka och därefter hem till Danmark ytligare en vecka. Vi pratade också om en eventuell hockeymatch i april. Skulle vara så roligt! 

Idag jobbade jag på morgonen, tvättade min tvätt, tog mig till tre olika matbutiker för att handla mat, tog mig till gymmet för cardio kickboxing, hem för att laga mat och lite annat fix och trix och nu är kidsen strax off from school. En helt okej dag i min mening! 

Ansökte till universitet idag. Hinner nog ändra mig några gånger innan slutgiltiga i April men.. Ja det är spännande! 

Blir vanligt "jobb" nu innan jag träffar Kerstin ikväll. Vi ska på Insurgent på fredag utan att Kerstin ens sett Divergent än, så ikväll så ska vi se Divergent. Kerstin vill också jätte gärna skaffa sig en tatuering så vi får se fall vi tar oss förbi en tatueringsstudio. Utöver det så blir väl halvtidig kväll ikväll då jag har arbetsintervju imorgon bitti via Skype. Min pärla Petra fixar hon. Vi får se hur det går men det gäller ju att vara kry i knoppen. 

Jag känner att min kropp verkligen är jättetrött efter här veckan.  Har kört hyfsat på gymmet och tog ut det sista idag på cardio kickboxningen. Nu gör allting ont och är slött haha. Jag börjar jobba om cirka 30 minuter men jag är dötrött just precis nu. Inte så bra timing när man liksom har dragit ut på krafterna under hela dagen och nu när jag behöver dom så är dom inte riktigt närvarande. Det blir nog bra hur som helst! Vila får jag göra i helgen för nästa vecka blir upptagen igen då skolan är tillbaka. 

Until next time! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar